woow wat is het gaaf - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Mette Ven - WaarBenJij.nu woow wat is het gaaf - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Mette Ven - WaarBenJij.nu

woow wat is het gaaf

Blijf op de hoogte en volg Mette

02 September 2014 | Kenia, Nairobi

Na gisteren een lange (reis) dag te hebben gehad is vandaag dan toch echt het grote avontuur begonnen. Nadat we geld hadden gepind reisden we af naar het olifanten tehuis. Waar heel wat kleine olifantjes stonden te poseren voor foto's. Na heel wat ooh's en aah's en prachtige foto's reisden we af naar de giraffen. Waar we de giraffen voerden en zelfs met de giraffen zoenden! Vervolgens genoten we met elkaar van een lekkere lunch waarna we naar de krokodillen gingen. De krokodillen waren erg mooi al schrokken we er wel van als ze ineens in actie kwamen. Na de schildpadjes te hebben vertroeteld en de struisvogels te hebben gefotografeerd was het tijd voor een ritje op een dromedaris! Woow amazing! Na dit alles kwam er nog een hele gave excursie aan namelijk een sieraden fabriek (!) waar ze met de hand sieraden maken. Het was een geweldige eerste dag, hopen dat er nog veel van deze komen.

• 02 September 2014 - 20:33

Rini:

Heeey lieverd ! Super dat je zo'n goede reis hebt gehad en dat de eerste dag al meteen zo gaaf is geweest ! Heel fijn voor je en de andere meiden natuurlijk. Wij zijn gisteren na Schiphol, meteen naar huis gereden; waren we ook weer op tijd bij Thomas en Diede.
    Dikke kus, en bedankt voor je eerste berichtje, papa.

• 04 September 2014 - 22:59

Hanneke:

Hey schatteke wat gaaf allemaal ik heb ook je foto's op facebook gezien, stoer hoor met die krokodil en giraffe.
    Natuurlijk gaan wij jou ook volgen. We zijn erg benieuwd naar al je avonturen.
    Lotte en Flip hebben vandaag een emmer ijswater over zich heen gegooid, (nomineren door klasgenootjes voor ALS) een hoop gegil natuurlijk maar wel leuk.
    Heb jij het erg warm daar???
    Geniet ervan. XX Hanneke

• 07 September 2014 - 16:19