Bijna zover... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Mette Ven - WaarBenJij.nu Bijna zover... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Mette Ven - WaarBenJij.nu

Bijna zover...

Door: Mette van der Ven,

Blijf op de hoogte en volg Mette

29 Augustus 2014 | Nederland, Breda

Het is alweer bijna twee jaar geleden dat ik een foldertje zag hangen op school over buitenlandse stage in Kenia. Meteen was ik geïnteresseerd. Een week later ging ik dan ook met mijn vader naar de informatie avond. Tijdens de informatie avond kon ik alleen maar denken dit wil ik, maar ik was nog maar één maand bezig met mijn opleiding . De stage zou zijn in het derde schooljaar. In de tweede ging ik nog een keer naar de informatiemarkt, dit keer met mijn moeder. Toen wist ik het zeker en kon het “solliciteren” beginnen. Na wat mailwisselingen kreeg ik een uitnodiging voor een gesprek in het Engels. Met knikkende knieën liep ik naar het kantoortje waar ik zenuwachtig antwoord gaf op de vragen. Na dit proefexamen Engels was het duidelijk: ik was een geschikte kandidaat voor Kenia. Ik sprong dan ook zowat een gat in de lucht toen ik hoorde dat ik mocht gaan! Na heel wat documenten in te hebben gevuld is het dan bijna zo ver mijn droom komt steeds dichter bij, nog maar 3 nachtjes en dan ben ik in Kenia.

  • 30 Augustus 2014 - 13:38

    Maria:

    Hoi Mette,

    Een héééééle goede reis en veel plezier en succes met alles wat je daar gaat meemaken.

    Ik ga je volgen!

    Groetjes Maria

  • 02 September 2014 - 18:16

    Lotte:

    Hey lieve mette heel veel plezier daar!
    Xxx lotte

  • 18 September 2014 - 13:39

    Astrid Van Beek:

    Hallo lieve Mette,

    Wat heb je al veel gezien en meegemaakt! Erg leuk om je reisverslagen te lezen. Ik hoop dat de temperatuur ook te doen is. Maar het tempo moet je natuurlijk aanpassen. Heel veel succes.

    Groetjes en knuffel

    Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Back in mzungu land:

14 November 2014

YES, this is it!

14 November 2014

YES, this is it!

02 November 2014

Een verandering:

05 Oktober 2014

Een volle tuk- tuk en overal handen:
Mette

Buitenlandse stage Kenia

Actief sinds 25 Sept. 2023
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 8734

Voorgaande reizen:

25 September 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

27 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

29 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: